ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o przetargu na wymianę stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Jasieniu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-24 14:24:10 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
 o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro
 
GMINA JASIEŃ
Szkoła Podstawowa, 68-320 Jasień, ul. Marii Konopnickiej 10
woj. lubuskie, pow. żarski,
tel. 068 371-09-30, www. jasien.com.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony
na wymianę stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Jasieniu
stanowiącego siedzibę zamawiającego.
( KNR4-011,KNR0-19,KNR2-02- Roboty w zakresie stolarki okiennej)
 
Miejsce realizacji: MIASTO Jasień, ul. Marii Konopnickiej 10
Termin realizacji - do 25.08.2005 r.,
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena (koszt) - 100%
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego przy ul. Marii Konopnickiej 10, sekretariat szkoły.
Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami - Pani Mieczysława Pełka tel. 068 371-09-30 ( sprawy formalne ) i Pan Andrzej Wichrowski tel. 068 457-88-88 (sprawy merytoryczne), w godz. 9.00 - 14.00
Oferty należy składać osobiście w siedzibie zamawiającego (sekretariat szkoły ) lub drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru.

Termin składania ofert upływa dnia 11.07.2005 r. o godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.07.2005 r. o godz. 10.30 w siedzibie zamawiającego przy
Ul. Marii Konopnickiej 10


Termin związania ofertą 30 dni od dnia ostatecznego terminu złożenia i otwarcia ofert.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. spełniają wymogi art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w szczególności:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności:

1) Wykonawcy powinni prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia od co najmniej dwóch lat i przedstawić wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 2 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz musi zawierać co najmniej trzy roboty budowlane polegające na demontażu i montażu stolarki okiennej i drzwiowej oraz potwierdzenie, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
2) Wykonawca przedstawi wykaz kluczowego personelu przewidzianego do zatrudnienia w ramach umowy wraz z odpowiednimi uprawnieniami (minimum 1 osoba) oraz wpisem do Izby Inżynierów budownictwa potwierdzającym przynależność w/w osób do Izby na dzień składania ofert.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

c) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
                                                                                  Dyrektor Szkoły
                                                                                  /-/ mgr Mieczysława Pełka
« powrót do poprzedniej strony