Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
NABÓR NA KOMENDANTA STRAŻY MIEJSKIEJ
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-10-04 11:35:25 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
BURMISTRZ JASIENIA
OGŁASZ NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
KOMENDANTA STRAŻY MIEJSKIEJ W GMINIE JASIEŃ
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze i administracyjne),
2) staż pracy minimum 5 lat
3) obywatelstwo polskie,
4) niekaralność oraz pełna zdolność do czynności prawnych,
5) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
6) nienaganna opinia,
7) bardzo dobry stan zdrowia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) dobry stan zdrowia potwierdzony specjalistycznymi badaniami lekarzy
zatrudnionych w uprawnionych placówkach służby zdrowia) – dokument
wymagany będzie od kandydata, który zostanie wybrany po spełnieniu
wymagań formalnych i rozmowie kwalifikacyjnej,
2) pozytywna opinia Komendanta Wojewódzkiego Policji – dokument
wymagany będzie od kandydata, który zostanie wybrany po spełnieniu
wymagań formalnych i rozmowie kwalifikacyjnej,
3) atutem dodatkowym będzie zamieszkiwanie na terenie Gminy Jasień oraz
znajomość prawa samorządu gminnego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie komendą straży,
2) organizowanie wykonywania zadań straży, w tym szczególnie w zakresie:
a) ochrony spokoju i porządku w miejscach publicznych,
b) współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania
życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii
technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych
miejscowych zagrożeń,
c) ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności
publicznej,
d) zapobieganie przestępczości poprzez współpracę ze szkołami,
organizacjami pozarządowymi i innymi,
e) realizacja zadań gminy wynikających z przepisów prawa
miejscowego tworzonego na podstawie upoważnień ustawowych:
ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
o swobodzie działalności gospodarczej,
ordynacja podatkowa,
prawo ochrony środowiska,
o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych
zwierząt,
prawo o ruchu drogowym i in.
4. Wymagane dokumenty:
1) CV,
2) list motywacyjny,
3) dokument poświadczający wykształcenie (odpis lub kserokopia dyplomu),
4) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5) opinia z ostatniego miejsca pracy,
6) kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
7) oświadczenie: „Udostępniam i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb
niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych Dz.U. z 2001 r.
Nr 142, poz.1593 ze zm.)”.
5. Składanie ofert:
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu
Miejskiego, 68-320 Jasieniu, ul. XX-Lecia 20 osobiście lub za pośrednictwem
poczty z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko komendanta straży miejskiej
w Jasieniu” w terminie do 7 listopada 2005 r.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP
Urzędu Miejskiego w Jasieniu oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Kandydaci, których dokumenty aplikacyjne będą spełniały wymagania formalne
niniejszego ogłoszenia zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
B U R M I S T R Z
/-/ Helena Sagasz