ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

NABÓR NA KOMENDANTA STRAŻY MIEJSKIEJ

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-10-04 11:35:25 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

          
                                                   BURMISTRZ JASIENIA

                                                       OGŁASZ NABÓR
                                            NA WOLNE STANOWISKO PRACY
                            KOMENDANTA STRAŻY MIEJSKIEJ W GMINIE JASIEŃ
 
      1. Wymagania niezbędne:
                     1) wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze i administracyjne),
                     2) staż pracy minimum 5 lat
                     3) obywatelstwo polskie,
                     4) niekaralność oraz pełna zdolność do czynności prawnych,
                     5) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
                     6) nienaganna opinia,
                     7) bardzo dobry stan zdrowia.
       2. Wymagania dodatkowe: 
                     1) dobry stan zdrowia  potwierdzony specjalistycznymi badaniami   lekarzy
                         zatrudnionych w uprawnionych placówkach służby zdrowia) –  dokument
                         wymagany będzie od  kandydata, który zostanie wybrany po  spełnieniu
                         wymagań formalnych i rozmowie kwalifikacyjnej,
                     2) pozytywna   opinia   Komendanta   Wojewódzkiego   Policji –  dokument
                         wymagany  będzie od kandydata,  który zostanie wybrany po spełnieniu
                         wymagań formalnych i rozmowie kwalifikacyjnej,
                     3) atutem dodatkowym będzie zamieszkiwanie na terenie Gminy Jasień oraz
                         znajomość prawa samorządu gminnego.
        3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
                     1) kierowanie komendą straży,
                     2) organizowanie wykonywania zadań straży, w tym szczególnie w zakresie:
                                     a) ochrony spokoju i porządku w miejscach publicznych,
                                     b) współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania
                                         życia   i   zdrowia   obywateli,   pomocy   w   usuwaniu  awarii
                                         technicznych   i   skutków   klęsk   żywiołowych   oraz   innych
                                         miejscowych zagrożeń,
                                     c) ochrona   obiektów   komunalnych   i   urządzeń   użyteczności
                                         publicznej,
                                     d) zapobieganie przestępczości poprzez  współpracę  ze  szkołami,
                                         organizacjami pozarządowymi i innymi,
                                     e) realizacja   zadań   gminy   wynikających   z  przepisów  prawa
                                         miejscowego tworzonego na podstawie upoważnień ustawowych:
                                         ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
                                         o swobodzie działalności gospodarczej, 
                                         ordynacja  podatkowa, 
                                         prawo  ochrony środowiska, 
                                         o ochronie zdrowia  zwierząt  oraz  zwalczania  chorób zakaźnych
                                         zwierząt,
                                         prawo o ruchu drogowym i in.
          4. Wymagane dokumenty:
                     1) CV,
                     2) list motywacyjny,
                     3) dokument poświadczający wykształcenie (odpis lub kserokopia dyplomu),
                     4) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
                     5) opinia z ostatniego miejsca pracy,
                     6) kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
                     7) oświadczenie: „Udostępniam i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
                         danych osobowych zawartych w mojej  ofercie pracy, dla  potrzeb  
                         niezbędnych  przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z   ustawą
                         z 22.03.1990 r. o  pracownikach    samorządowych Dz.U. z 2001 r.
                        Nr 142, poz.1593 ze zm.)”.
          5. Składanie ofert:
              Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu
              Miejskiego, 68-320   Jasieniu,   ul. XX-Lecia   20   osobiście  lub  za  pośrednictwem
              poczty  z  dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko komendanta straży miejskiej
              w Jasieniu” w terminie do 7 listopada 2005 r.
 
              Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie    internetowej   BIP
              Urzędu Miejskiego w Jasieniu  oraz   na  tablicy  informacyjnej  Urzędu  Miejskiego.
              Kandydaci,  których  dokumenty aplikacyjne  będą spełniały wymagania  formalne  
              niniejszego  ogłoszenia  zostaną  zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
 
                                                                                               B U R M I S T R Z
                                                                                               /-/ Helena Sagasz
« powrót do poprzedniej strony