ˆ

Aktualne

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-05-20 12:48:14

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia, którego przedmiotem jest usługa polegająca na :
Wykonaniu robót budowlanych, polegających na podstęplowaniu i zabezpieczeniu więźby dachowej.
Oferta dotyczy również robót związanych z uprzątnięciem wnętrza budynku z gruzu, spróchniałego drewna oraz dokonanie segregacji na materiał zdatny do ponownego użycia oraz zabezpieczeniu otworów okiennych i drzwiowych przed dostaniem się osób postronnych.
Planowane roboty należy wykonać na nieruchomości oznaczonej działką nr. 46/2 w miejscowości Golin, Gmina Jasień w budynku, który jest wpisany do rejestru zabytków.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyla informację: M.Opałka Data wytworzenia informacji: 2019-05-20 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Data wprowadzenia do BIP 2019-05-20 12:48:14
Wprowadził informację do BIP: Monika Opałka Data udostępnienia informacji: 2019-05-20 14:11:04
Osoba, która zmieniła informację: Monika Opałka Data ostatniej zmiany: 2019-05-20 14:11:04
Artykuł był wyświetlony: 931 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wypłacie zwrotu podatku akcyzowego - I termin

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-05-07 12:03:46

Akapit nr 1 - brak tytułu

INFORMACJA O  WYPŁACIE ZWROTU PODATKU AKCYZOWEGO ZAWARTEGO W CENIE OLEJU NAPĘDOWEGO WYKORZYSTYWANEGO DO PRODUKCJI ROLNEJ ZA OKRES OD 01.08.2018 DO 31.01.2019 
(dotyczy decyzji złożonych w lutym 2019)
 
 
Urząd Miejski w Jasieniu zawiadamia, że w dniu 9 maja 2019r.
nastąpi wypłata podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
W/w należność należy odebrać w kasie tutejszego Urzędu w godzinach
 od 10.00 do 13.00.
Przelanie podatku akcyzowego na konto podane we wniosku nastąpi również w dniu 9 maja 2019r.
 
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyla informację: A. Pieluszczak-Matuszek Data wytworzenia informacji: 2019-05-07 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: A. Pieluszczak-Matuszek Data wprowadzenia do BIP 2019-05-07 12:03:46
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2019-05-07 12:05:09
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2019-05-07 12:05:09
Artykuł był wyświetlony: 1464 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Odwołanie zamknięcia rachunków bankowych przeznaczonych do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-05-07 10:26:23

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informuję, że zostały przywrócone indywidulane rachunki bankowe,
na które mieszkańcy uiszczali opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
 
Za utrudnienia przepraszamy.
 
Skarbnik Gminy
Agnieszka Woźniak
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyla informację: A. Woźniak Data wytworzenia informacji: 2019-05-07 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: A. Woźniak Data wprowadzenia do BIP 2019-05-07 10:26:23
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2019-05-07 10:26:40
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2019-05-07 10:27:22
Artykuł był wyświetlony: 1469 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zamknięcie rachunków bankowych przeznaczonych do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-04-30 13:02:09

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informuję, iż zostały zamknięte indywidualne rachunki bankowe,
na które mieszkańcy uiszczali opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
         Mieszkańców prosi się o dokonywanie wpłat na rachunek bankowy Urzędu,
nr rachunku 48 1020 5460 0000 5702 0005 9931
 
Pozostałe płatności prosimy dokonywać na dotychczasowe rachunki bankowe.
 
         Za utrudnienia przepraszamy
Skarbnik Gminy
/-/ Agnieszka Woźniak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyla informację: A. Kamyszek Data wytworzenia informacji: 2019-04-30 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: A. Woźniak Data wprowadzenia do BIP 2019-04-30 13:02:09
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2019-04-30 13:06:16
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2019-04-30 13:06:16
Artykuł był wyświetlony: 1986 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-04-24 15:08:04

Akapit nr 1 - brak tytułu

INFORMACJA O WYNIKU PRZETARGU

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyla informację: M.Flinta Data wytworzenia informacji: 2019-04-24 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Data wprowadzenia do BIP 2019-04-24 15:08:04
Wprowadził informację do BIP: Monika Opałka Data udostępnienia informacji: 2019-04-24 15:10:35
Osoba, która zmieniła informację: Monika Opałka Data ostatniej zmiany: 2019-04-24 15:10:35
Artykuł był wyświetlony: 2499 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-03-26 09:16:17

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE BURMISTRZA JASIENIA
Burmistrz Jasienia informuje o wszczęciu postępowania administracyjnego z urzędu przez Lubuskiego Konserwatora Zabytków w sprawie wpisania zabytku nieruchomego do rejestru

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyla informację: Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków Data wytworzenia informacji: 2019-03-26 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków Data wprowadzenia do BIP 2019-03-26 09:16:17
Wprowadził informację do BIP: Monika Opałka Data udostępnienia informacji: 2019-03-26 09:25:42
Osoba, która zmieniła informację: Monika Opałka Data ostatniej zmiany: 2019-03-26 09:25:42
Artykuł był wyświetlony: 4798 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-03-12 10:55:59

Akapit nr 1 - brak tytułu

INFORMACJA O WYNIKU PRZETARGU

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyla informację: M.Flinta Data wytworzenia informacji: 2019-03-12 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Data wprowadzenia do BIP 2019-03-12 10:55:59
Wprowadził informację do BIP: Monika Opałka Data udostępnienia informacji: 2019-03-12 11:02:28
Osoba, która zmieniła informację: Monika Opałka Data ostatniej zmiany: 2019-03-12 13:23:28
Artykuł był wyświetlony: 6014 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-03-08 14:13:28

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia, którego przedmiotem jest usługa polegająca na :
„Remont dróg gminnych nr 101207 ul. Budowlanych, nr 101201F ul. Akacjowa oraz dróg wewnętrznych ozn. nr 297/1 ul. Geodetów i nr 398/1 ul. Strażacka położonych w m. Jasień”

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyla informację: T.Bańbura Data wytworzenia informacji: 2019-03-08 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Data wprowadzenia do BIP 2019-03-08 14:13:28
Wprowadził informację do BIP: Monika Opałka Data udostępnienia informacji: 2019-03-08 14:22:22
Osoba, która zmieniła informację: Monika Opałka Data ostatniej zmiany: 2019-03-08 14:22:22
Artykuł był wyświetlony: 13207 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-03-06 12:17:37

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE BURMISTRZA JASIENIA
II PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyla informację: M.Flinta Data wytworzenia informacji: 2019-03-06 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Data wprowadzenia do BIP 2019-03-06 12:17:37
Wprowadził informację do BIP: Monika Opałka Data udostępnienia informacji: 2019-03-06 12:34:08
Osoba, która zmieniła informację: Monika Opałka Data ostatniej zmiany: 2019-03-06 12:34:08
Artykuł był wyświetlony: 6507 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-02-25 10:56:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uwaga osoby zamierzające  w najbliższych dniach uzyskać dowód osobisty.
 
Od środy, 27 lutego 2019 r., ze względu na prace techniczne, czasowo wyłączona zostanie możliwość elektronicznego złożenia wniosku o dowód. Chodzi o to, by wszystkie wnioski elektroniczne, które zostaną złożone mogły zostać obsłużone. Wnioski online będzie można składać ponownie od poniedziałku – 4 marca 2019 r. (te osoby dostaną już dowody z warstwą elektroniczną).
Składając wcześniej wniosek online należy pamiętać, by go prawidłowo wypełnić. Przede wszystkim czy załącza się zdjęcie zgodne z wymaganiami – to najczęstszy błąd. Opis tych wymagań można znaleźć na portalu Obywatel.gov.pl.
Jeśli zdjęcie będzie nieprawidłowe, urząd wezwie do uzupełnienia wniosku (dostarczenia odpowiedniej fotografii). Obywatel dostanie wówczas wiadomość na swoją skrzynkę na ePUAP. Nie należy zwlekać z przesłaniem nowego zdjęcia. Należy to zrobić najpóźniej do piątku 1 marca do godz. 11.30.
Jeśli wniosek o dowód osobisty ktoś planuje składać osobiście (w urzędzie) – powinien to zrobić jak najszybciej lub poczekać do 4 marca.
W piątek, 1 marca 2019 r. od godz. 12.00 nastąpi przerwa techniczna. Oznacza to, że tego dnia wnioski o dowód będą przyjmowane w urzędach tylko do godz. 11.30. Od godz. 12.00 do zamknięcia urzędu nie będzie możliwości ani złożenia wniosku, ani załatwienia innych spraw dotyczących dowodu osobistego, np. nie będzie można odebrać gotowego już dokumentu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyla informację: H. Bartosik Data wytworzenia informacji: 2019-02-25 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: H. Bartosik Data wprowadzenia do BIP 2019-02-25 10:56:00
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2019-02-25 10:56:57
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2019-02-25 10:56:57
Artykuł był wyświetlony: 7316 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji

ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu