Tekst łatwy do czytania (ETR)
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Tekst łatwy do czytania (ETR)
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Jasień |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-08-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elwira Karolonek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-08-20 12:00:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Konrad Dobrzański |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-08-20 12:00:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Konrad Dobrzański |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-02-24 14:31:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1253 raz(y) |