ˆ

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-08-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elwira Karolonek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-08-20 12:00:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Konrad Dobrzański
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-08-20 12:00:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Konrad Dobrzański
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-08-20 12:18:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
85 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »