Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 120/26a/2020Drukuj informacjęAkt prawny: 120/26a/2020Szczegóły informacji
120/26a/2020
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: -
Kadencja: -
Data wejścia w życie: z dniem podpisania
Data podjęcia/podpisania: 2020-03-16
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2020-03-16
Tytuł aktu:
w sprawie udzielenia upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach świadczenia „Dobry start”, wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć, a także decyzji administracyjnych oraz do przekazywania informacji o przyznaniu świadczenia „Dobry start”.
Na podstawie:
Na podstawie art. 178 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 998 z późn. zm.), art. 8 ust. 3 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu "Dobry start" (DZ. U. z 2018r., poz. 1061)