Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Szczegóły informacji

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Informacja ogłoszona dnia 2021-08-20 12:00:31 przez Konrad Dobrzański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-08-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elwira Karolonek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-08-20 12:00:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Konrad Dobrzański
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-08-20 12:00:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Konrad Dobrzański
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-02-24 14:31:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1255 raz(y)